PDA

Zobacz pełną wersję : Czy warto? Daihatsu Cuore B1



Sandwich
07-05-2009, 17:19
Witam.
Jako, że niedługo kończę 16 lat, a do skuterów i innych jednośladów nigdy mnie nie ciągnęło, zaczynam na poważnie myśleć o samochodzie na kategorię B1. Z prawkiem nie będę miał problemów, niedaleko od mojego miejsca zamieszkania jest ośrodek, w którym można takową kategorię zdać. Gorzej jest jednak z wyborem samochodu. Przejrzałem wiele stron i forów dotyczących aut na tę kategorię i dowiedziałem się, że wbrew powszechnemu przekonaniu wybór aut na B1 jest całkiem pokaźny. Są francuzkie i włoskie microcary, jak Piaggio M500, Microcar Virgo czy Aixam A.751, odchudzone Smarty ForTwo, stare Fiaty 500 i wiele innych.
Spośród przeważnie dość dziwnych aut wytypowałem to, które najbardziej przypomina pełnoprawny samochód - Daihatsu Cuore.
Z tego co wiem w Polsce przerabianiem Cuore na B1 zajmują się firmy korycki.pl oraz b1auto.pl. Obie te firmy przerabiają auta z lat 1995-1999 (IV generacja) o pojemności 847cm3. Na stronach tych firm można przeczytać, że Cuore z lat 1999-2003 (V generacja) jest za ciężki do wykonania takiej przeróbki.
I tutaj chciałbym zadać pytanie: Skoro V generacji wg. wyżej wymienionych firm nie można przerobić na 550kg, to skąd się wzięło to?:
http://otomoto.pl/daihatsu-cuore-1-0-sport-na-b1-od-16-lat-C8498437.html
Nie dość, że to V generacji, to jeszcze z silnikiem 989cm3. Nie ukrywam, że szukając auta za kwotę do 15tys. zł wolałbym miec nowszą i mocniejszą wersję. Nie chodzi mi zakup tego konkretnego egzemplarza (który swoją drogą w tym kolorze prezentuje się całkiem nieźle), tylko o możliwość zakupu Cuore V i przerobienia go na B1. Jeśli jest to możliwe, to chyba szukałbym czegoś na wzór tego: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=113915360&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=7000&makeModelVariant1.modelId=6&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=1999-01-01&maxFirstRegistrationDate=2003-12-31&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&maxMileage=70000&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=1:lover: O dziwo w takim z pozoru małym i starym aucie jest nawet klimatyzacja (o elektrycznych szybach już nawet nie wspomnę).

Czy według was zakup takiego auta do czasu osiągnięcia przeze mnie pełnoletności (2 lata) jest opłacalny? Czy lepiej po prostu poczekać i kupić sobie droższy, pełnoprawny samochód?
Aha i jeszcze jedno: Jeśli ktoś ma inne propozycje aut na B1 do 15tys. zł to bardzo proszę o podanie ich (Microcary mnie nie interesują).

Tombar5
07-05-2009, 22:15
Spójrz na dane techniczne, Cuore V generacji waży 740 kg z silnikiem 989 ccm. Trzeba by zdjąć z niego masę 190 kg. to raczej nierealne. O kupowaniu auta z klimatyzacją, elektrycznymi szybami, to zapomnij przez dwa lata ;) bowiem pierwsze co będziesz musiał zrobić do zredukowania masy do tej prawidłowej, to......... wymontować klimę i zamiast elektrycznych silniczków przy szybach założyć korbki :). jaki samochód na B1 kupować i czy taki warto to nie wiem. Jeśli taplasz się w forsie to Smart najlepszy będzie, zaawansowana technika (czy raczej to co po redukcji masy z tej techniki zostanie) wysoki poziom bezpieczeństwa, no i ta zdolność do lansu jest. Póki ulica równa przyjemnie się nim jedzie gorzej jak się trafi na typowe miejskie dziury. Ale jeżeli za dwa lata chcesz kupić sobie "dorosły" samochód a nadmiaru kasy nie masz to Daihatsu III generacji (stare) nie jest złe. Za cenę 5 - 6 tyś czyli cenę tajwańskiego skutera Kymco czy TGB masz samochód, uczysz się jeździć i nie tracisz za dużo kasy na ten cel tylko odkładasz na "dorosły". Dwa lata wytrzyma a potem być może ktoś to jeszcze kupi. Rynek na takie auta dopiero się rozwija bo prawko B 1 to dość świeża sprawa.

b707
07-05-2009, 22:53
Sprawa jest nie opłacalna z dwoch powodów.

Uno że jak będziesz miał 18 zapragniesz kat B... a to sa koszty...
Duo jak zdobędziesz kat B zapragniesz prawdziwego auta.

Masz 15tys? Bezpiecznie je zainwestuj niech przez dwa lata zarabiaja i potem kup subie porządne auto.
pzdr

michal_
08-05-2009, 13:49
Rób prawko , nie oglądaj się na nic. Od znajomych wiem iz jest to wspaniałą sprawa. Zdobywasz doświadczenie , jesteś niezależny itp itp. Osobiście nie kupowałbym auta za 15 tysięcy złotych , tylko coś taniego , ale w dobrym stanie . Daihatsu to doskonały wybór. IV generacja jest autem w miarę współczesnym i przez te 2 latka na pewno posłuży. Polecam takie rozwiązanie , jest to baaardzo fajna sprawa:)

Sandwich
08-05-2009, 21:46
Zastanawia mnie tylko auto, które dałem wyżej, czyli to:
http://otomoto.pl/daihatsu-cuore-1-0-sport-na-b1-od-16-lat-C8498437.html
Jeśli V rzeczywiście waży 740kg, to jakim cudem właścicielowi udało się zejść z masą o 190kg?

Na forach o B1 mówi się, że firmy odchudzając IV wyrzucają z niej tylną kanapę, wygłuszenie, niektórzy twierdzą, że z aut usuwa się belki zderzaków8|
Cuore IV to dość przestarzałe auto, z bezpieczeństwem biernym nie jest w nim najlepiej (a jest właściwie jakieś jest?:mryellow:), a jeśli wyjmie się z niego belkę zderzaka...:amazed: No ale to by się zgadzało, IV waży 630, a zdaję się, że po wyjęciu belki, wygłuszenia i tylnej kanapy akurat 550 będzie, więc to trochę taka trumna na kołach:(

Wracając do tej V z ogłoszenia, myślę, że zdjęcie 190kg w tak małym aucie jest niemożliwe, więc to chyba jakiś przekręt (jak w większości Smartów na B1 z allegro:susp:).
Życie mi się jeszcze nie znudziło, wolałbym jeździć V, która 550kg ma tylko wbite w dowód, niż IV bez belki zderzaka:tooth:
A co do Smarta... podoba mi się, ale to z pewnością nie jest auto dla mnie :]

Other propositions?

Razor 77
08-05-2009, 22:14
O pierwszym Mini nie myślałeś :susp:
Nie dość, że oryginalne to i klasyczne :amazed:

Nie wiem tylko czy tak łatwo da się na kat B1 zrobić.

b707
09-05-2009, 00:18
... więc to trochę taka trumna na kołach

Każde z tych aut to trumna na kołach. Nawet jakby miały 5 gwiazdek to przy zderzeniu z typowym kompaktem będa cie wycinać... pytanie tylko czy do karetki czy karwanu.
Jak Ci życie miłe to lepiej poczekaj i za te 15 tys kup sobie za dwa lata kompakta...
pzdr

Sandwich
09-05-2009, 12:40
O pierwszym Mini nie myślałeś
A Mini da się przerobić na B1?
Na morrisstore.ovh.org podają, że auto z silnikiem 1273cm3 waży 770kg, ale nigdzie nie mogę znaleźć danych dotyczących słabszych silników o pojemnościach 0.8 i 1.0, ale patrząc na Mini nie chcę mi się wierzyć, żeby ważyło ono niewiele ponad 600kg... :???:
Aczkolwiek gdyby auto rzeczywiście tyle ważyło, to byłaby to ciekawa alternatywa dla Cuore...

Mikis
10-05-2009, 18:50
Ja zaczynam kurs w przyszły poniedziałek, dla mnie to super sprawa jest. Doświadczenie, potem na B płacę 9 stówek + sam egzamin z praktyki :>

Planuję zakup Cuore u Koryckiego. Kupię tą wersję 68 kunia, niedawno był na Alledrogo za 11,900 zł, 2 Poduchy ( i tak niewiele dadzą w razie czego, no ale...) elektryka w szybach, wycieraczka z tyłu i ABS.
Ew. zainwestuję w Smarcika, tylko tutaj są same automaty, a to mi w nabraniu wprawy w manualu nie pomoże :)

Dodatkowo mam Kingwaya Dominatora , homologowany na 2 osoby, zarejestrowany, na lato będzie ok, na zimę jakieś autko zakupię, pozdrawiam :wink:

AGENT
11-05-2009, 18:41
Na allegro widziałem nawet Smarki na B1 :tooth:

Sandwich
11-05-2009, 19:43
Smarty podobnie jak francuskie i włoskie Microcary po prostu mi nie leżą, no może poza tym:
http://www.aixam.com/eu/data/photos_anecdotes/Kopie_von_Crossline_au_casino_LD.jpg
Aixam Crossline. Jak na tego typu autko, bardzo przypomina normalny samochód, byłby idealy, gdyby nie ta cena... Od 11895...Euro :shock: Za tyle kasy można kupić nową Fiestę 1.25 i jeszcze zostanie 300 Euro na jakieś dodatki:tooth:

Jeśli będę kupować auto na B1, to chyba na pewno będzie to Cuore, tylko cały czas nie wiem, jak temu facetowi z otomoto.pl udało się zjechać z wagą V do 550kg (przekręt?:>).

Takie małe porównanie:
Cuore:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=113915360&__lp=10&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=7000&makeModelVariant1.modelId=6&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&climatisation=MANUAL_OR_AUTOMATIC_CLIMATISATION&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=〈=de&pageNumber=1 (http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=113915360&__lp=10&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=7000&makeModelVariant1.modelId=6&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&climatisation=MANUAL_OR_AUTOMATIC_CLIMATISATION&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=1)
I coś za tą samą cenę, z tego samego rocznika:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=114704918&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=15400&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&maxPrice=3001&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=〈=de&pageNumber=1 (http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=114704918&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=15400&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&maxPrice=3001&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=1)
Gdyby nie design, mała utrata wartości (ciekawe z jakiego powodu taka mała:dead:) i nalepka na tylnej klapie to Microcary mogłyby poważnie zagrozić Cuore i Smartowi, na polskim rynku, jeśli chodzi o auta na B1:tooth: A tak Daihatsu Koryckiego i nielegalnie zarejestrowane Smarty dominują w tym segmencie:dead:

P.S. Wyczytałem właśnie w dziale Nowości i premiery, że Catherama i Caparo T1 też można prowadzić na prawo jazdy B1:tooth: Powiedziałbym: "Szoda, że mnie niestać", ale w moim położeniu to chyba nie na miejscu:=

Sprinter
12-05-2009, 14:05
Jeszcze większym przekrętem jest jazda autem bez wpisanej masy własnej, na B1. Ostatnimi czasy często spotykam takie wybryki:wink: Jestem ciekaw co na to policja przy kontroli:confused: Chyba najrozsądniejszym wyborem będzie Coure. Nie wiem jak z tym odchudzaniem, ale dla pewności możesz poprosić właściciela o przesłanie zdjęcia dowodu rejestracyjnego. A jak po tym nie będziesz za bardzo pewny to udaj się na wagę i będzie wiadomo na 100%:)

Sandwich
13-05-2009, 19:47
Gnębi mnie jeszcze taka drobnostka, dotyczące Cuore IV. Słyszał ktoś o takim wynalazku jak Daihatsu Cuore/Mira TR-XX Avanzato? Do tej pory dowiedziałem się, że było 5 wersji, TR-XX Avanzato, TR-XX Avanzato R, TR-XX Avanzato R4, TR-XX Avanzato X2 i TR-XX Avanzato X4, tylko nie wiem, czym się różniły. Nie powiem, że bardzo ciekawi mnie ta wersja Cuore, tylko o tym aucie jest bardzo mało w necie, i nigdzie nie pisze, czy było produkowane także w wersji left hand drive, czy tylko w right...:| Mógłby mnie ktoś oświecić?:)

P.S. Z tego co wyczytałem, na liście 100 najszybszych aut wg. Top Gear'a Cuore TR-XX Avanzato R4 uplasowało się na 61 pozycji, między Audi R8 i Hondą Integrą Type-R, więc to musi być baaardzo hardcorowe autko - drogowa rajdówka w stylu nowego Focusa RS:tooth:

Kudlaty
25-05-2009, 18:28
Pzepraszam za mały odkop ;) Czy uważacie, że jest sens robić prawo jazdy na B1 ? Kupowania smarta lub daihatsu coure ? Czy ma to jakiś sens i czy są jakieś tego zalety ;) I czy te samochody sa awaryjne i stosunkowo bezpieczne jak na jadze po miescie ;) ?

wtf
25-05-2009, 18:57
dla mnie nie ma żadnego sensu ani robienie tego prawka, ani kupowanie tego samochodu. Lepiej poczekać te 2 lata, zaoszczędzić przez ten czas jeszcze trochę grosza i kupić jakieś normalne auto pokroju kompakta. Chyba, że bardzo ci potrzebne auto od zaraz, np. mieszkasz daleko od jakiejś szkoły czy coś.

Mikis
25-05-2009, 19:24
Ja jestem po 4 spotkaniu na teorii ( w sumie 7 ) dla mnie wrażenia jak najbardziej pozytywne, zobaczymy potem :)

Kudlaty
25-05-2009, 20:13
I czym chcesz potem jeździć ??

karollo112
02-10-2010, 12:15
Osobiście uważam ze prawko B1 to bardzo dobre rozwiązanie dla osób którym samochód jest faktycznie potrzebny. Sam podejrzewam że gdybym nie robił miesięcznie po 800-1000 kilometrów to pewnie bym się na nie nie zdecydował gdyż ma swoje minusy przede wszystkim koszt samego kursu + egzamin + inne koszta urzędowe to około 1300 zł dodatkowo przeróbka samochodu ok. 3000 + cena auta. Co do samochodu to chyba najlepszym autem na B1 jest Daihatsu Cuore wyróżnia się dobrym wyposażeniem niezbyt wygórowaną ceną dobrze sie prowadzi i na pierwszy rzut oka nie widać ze jest maluszkiem na B1 tylko wygląda jak normalne małe auto. Ja od kwietnia jestem posiadaczem Daihatsu Cuore V i jestem z niego bardzo zadowolony w przeróbce nie został naruszony żaden element konstrukcji pojazdu tak wiec samochód nie stracił na bezpieczeństwie i ma wpisane w dowodzie 549kg.

ps. co do awaryjności do silniki daihatsu to tak na prawdę pokrewne toyoty wiec z awaryjnością nie ma w nich problemu

mibak666
09-10-2010, 22:41
Witam
Ostatnio zdałem prawo jazdy na b1 i dostałem od rodziców samochód, a mianowicie: Daihatsu cuore rok 1999, 1.0 twin cam z przelotowym wydechem (ok 55km) ze srednim przebiegiem.
mam do was pytanie: jakie rodzaje przerobek mechanicznych mi polecacie zeby zwiekszyc moc? sam znam sie troche na samochodach, lecz wiedzy o takich drobnych silnikach mi brakuje.
Fundusze jakie moge przeznaczyc na auto to ok. 2 tyś, wiec pole popisu jest spore.
czekam na odp

b707
09-10-2010, 23:33
Spore? :] Raczej nie. Przy wolnossącym w zasadzie pole do popisu jest małe i by coś ruszyć to 2tys to mało.. bardzo mało.
pzdr

Mikis
10-10-2010, 12:19
Widzę, że masz L701. Ja mam L501 - muszę Cię zmartwić, zarówno do tego jak i do twojego nie ma żadnych części "tuningowych", nawet głupiego CAIa czy wkładki K&N'a. Jedyne co można zrobić to wydech w MG Motorsport i tyle. Jeśli chodzi o zawias to za 600-800 zł można rozejrzeć się za zestawem Eibacha.

W razie rozkminy wal na PW czy GG :tooth:

jony
09-02-2011, 18:42
Witam. Idę teraz na prawko b1. Chciał bym się dowiedzieć jakim samochodem mogę latać, mój ojciec na stacje kontroli pojazdów co daje mi duży plus i chciał bym poprosić o rade jak samochód bym mógł bym kupić żeby był dosyć szybki a nie zbyt ciężki oczywiście może wychodzić lekko za 550kg:p bo nie będe miał problemów z rejestracją. Pozdrawiam;)

alberto
09-02-2011, 18:53
poczekaj do odpowiedniego wieku by robić prawo jazdy...

Cooler404
09-02-2011, 18:56
Caparo T1, jest szybkie, mieści się w 550kg, nic kombinować nie trzeba. A jakie emocje!

Bart3kk
09-02-2011, 19:10
Wystarczy gogla uzyc pełno jest na ten temat odnośników. Daihatsu Cuore, DU Tico ,ale trzeba pokombinować ,tak samo z maluchem.

kamillo.net
09-02-2011, 20:27
popieram ecika997 ,to tylko strata pieniędzy i czasu.Potem znowu musisz wydać na prawko i na auto ,dla mnie to bez sensu.

Mikis
09-02-2011, 20:32
A co, auto na B1 od razu śmierdzi jak zdasz B ? Co to za jakieś głupie myślenie, stać Cię na to to robisz i tyle, potem 900 zł na pomniejszony o teorię i 10h jazd kurs też Cię będzie stać, a jeśli nie, to zdasz B w wieku lat 19 i tyle. Nie masz, nie wiesz, jakie korzyści z tego płyną i tyle, ja mam i będę to polecał każdemu, kto tylko o tym myśli.

jony
09-02-2011, 23:37
Moim zdaniem Daihatsu Cuore jest dosyć dobrym samochodem. Tylko jest pytanie jak bym chciał pod tuningować Cuore to jest jakiś problem, policja może się przyczepić i czy trudno jest przerobić ten samochód?:mryellow:

kamillo.net
10-02-2011, 07:53
Jeśli chcesz zwiększyć moc to możesz mieć tam z 1000KM byle waga błaa taka jak musi

alberto
10-02-2011, 09:42
Tylko jest pytanie jak bym chciał pod tuningować Cuore to jest jakiś problem, policja może się przyczepić i czy trudno jest przerobić ten samochód?:mryellow:

Tylko jest pytanie czy jest sens tuningować ten samochód? Po co 16to czy 17to latkowi większą moc? To jest okres żeby się nauczyć wszystkich zasad ruchu i to nie takich jakich uczy nas instruktor bo on nas tylko przygotowuje do egzaminu. Także moim zdaniem takie samochody powinny mieć ograniczoną moc a nie jeszcze możliwość tuningu bo później ludzie będą się dziwić czemu jest tyle wypadków z niedojrzałymi kierowcami...

oskarr
26-02-2011, 22:04
Co to by nie zakładać nowego tematu.

1. Ile trwa kurs? Robiłbym go w Warszawie.
2. Kończąc 18 lat nie musze od razu zdawać zwykłego B? Dalej moge jeździć tym samym samochodem na tym samym papierku?

Mikis
26-02-2011, 23:17
A masz 16 lat ? Bo piszesz jak kalafior. Tak trudno wejść na stronę byle jakiego OSK w Warszawie mającego w swojej ofercie B1 i sprawdzić ? Niech będzie :
1. 3 miesiące
2. Tak

Kudlaty
27-02-2011, 09:31
Witam.
Nie ma sensu robić tego prawa jazdy ! Wiem, że kolega będzie Ci polecał, ale zastanów się czy jest sens ładować pieniądze w takie auto, 2 razy w egzamin i do tego w dodatkowe jazdy? Jak będziesz miał 18 lat to będziesz żałował, że znowu musisz wydawać pieniądze na egzamin, a już raz zdałeś i teraz nie możesz jeździć innymi samochodami. Nie wiem jak jest z awaryjnością tego ,,samochodziku", ale to raczej najświeższe auta nie są. Jeszcze nie dawno też się zastanawiałem czy robić B1 ale mój instruktor mi odradził. Poczekaj do 18, zdaj normalny egzamin i ciesz się z prawa jazdy :) Tak jak ja teraz.
PS. Uważam, że zdawanie w tym wieku i jazda to też nie jest za dobry pomysł. Więcej problemów z tego może być ..

Mikis
27-02-2011, 10:26
Główną sprawą jest kasa. Moje Cuore pochłania miesięcznie od 800 do tysiaka na naprawy, np. w tym tygodniu strzelił rozrusznik, końcówki, niedawno trzeba było uszczelniać silnik. W lipcu robię B. Podliczając koszt auta ( 7k ) i to co przy nim zrobiłem, na pewno te 15 trzeba będzie liczyć, zależy jakie masz podejście, czy chcesz przejeździć bo przejeździć, czy zrobić to bezpieczniej, sprawnym i ładnym autem. Do tej pory na wachę wydałem 5700 na dystansie 18tkm - 16 miesięcy jazdy.

Zawsze można kupić strupka za 3k, nic w nim nie robić, dać gaz i jeździ byle tylko, wtedy aż tyle się na tym nie straci, normalna eksploatacja auta.

michal_
27-02-2011, 10:34
Moim zdaniem , jesli jest tylko taka możliwość , aby zrobić B1 , to warto. i jest to świetny pomysł. Im szybciej zaczniesz jeździć tym lepiej. Osobiście nie żałuję B1 , mało tego , to był świetny pomysł. Polecam każdemu. Co za problem 2x egzamin? W zasadzie żaden. Dlaczego kolega ma czekac do 18 lat aby cieszyć się prawkiem Ba , skoro może czerpać radość 2 lata wcześniej?

adam96
07-01-2012, 00:06
Siema. Mnie również jak autora tematu - nigdy nie jarały motory, ale samochody i owszem.
Chciałbym sobie kupić Daihatsu Cuore. Bardzo mi się spodobał ten - http://allegro.pl/daihatsu-cuore-l701-b1-1999-grudzien-i2035127238.html , jednak w porownaniu do innych jest on bardzo tani, moglibyscie mi wytlumaczyc dlaczego? Wiem, nikt nie jest jasnowidzem, aczkolwiek domyslam sie, ze ludzie siedzacy dluzej w temacie będą coś o tym wiedzieli.
Bardzo sie jaram tym, ze bede mial autko za 11mies, aczkolwiek wewnatrz mam obawe - takie male autko przeciez przy wypadku nie ma szans z nawet przykładowym Passatem. Ja będę się starał jeździć ostroznie, mój tata jeździ bardzo dużo autem i czesto mu towarzysze i staram się ćwiczyć wyobraźnie podczas trasy, ale przecież na drodze nie jestem sam. Przesadzam?
Z góry dzieki za odpowiedzi, pozdro!