$show[vbsec2]
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: Dowód rejestracyjny z Francji

  1. #1

    Dołączył
    10/2008
    Skąd
    białystok
    Posty
    2
    Auto
    lanos

    Domyślnie Dowód rejestracyjny z Francji

    Mam problem bo kupiłem samochód z francji i w dowodzie rejestracyjnym nie ma dolnej częśc. Kuponu z chologramem. Wiecie co to oznacza? Wydzial komunikacji mowi ze może to by zezłomowany samochód. Wiem że ten świstek używa się min do zezłomowania ale jak jego użycie nie wiem. Czy to możliwe że paska nie ma ale wszystko jest ok. Na dowodzi nie ma żadnej wzmianki ze zezłomowany tylko pisze "sprzedany w stanie". Byłbym wdzięczny za wszelkie informacje dotyczące tego paska z chologramem

  2. #2
    Awatar Pan Mike
    Dołączył
    08/2007
    Skąd
    FR/PL/CH/DXB/UK
    Posty
    343
    Auto
    kilka

    Domyślnie

    Sprawdze na moim ML'u (zarejestrowanym we Francji) i zapytam sie kolegi ktory sie tym zajmuje. skan Twojego papierka tez by sie przydal.


    Pozdrawiam.
    MFC yalla! ~~ smile when you're winning
    Sent from my iphone bounced off my Blackberry through my Lear jet then bounced off three different satellites back down to Earth where it was picked up by my router then sent to my computer for all you fine ladies and gentlemen to read here on autogaleria

  3. #3

    Dołączył
    10/2008
    Skąd
    białystok
    Posty
    2
    Auto
    lanos

    Domyślnie

    dzieki

    a co skanu to nie mam jak zrobic od reki niestety. Ale to chyba normalny dowod tyle ze bez paska z hologramem. Jak cos bedziesz wiedzial pisz. Dzieki

  4. #4

    Dołączył
    12/2008
    Skąd
    zielona góra
    Posty
    1
    Auto
    ford focus

    Domyślnie

    mam podobne pytanie
    mam dowod rejestracyjny z francji i tez nie ma dolnej czesci czy to jest ok?

  5. #5

    Dołączył
    06/2011
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    1
    Auto
    Clio IV

    Domyślnie Obcięty dolny "kupon" z francuskiego dowodu rejestracyjnego -co to oznacza w praktyce

    Witam wszystkich,

    Mam do kupienia auto z prowadzone z Francji, które jest już w PL sprowadzone przez handlarza, ale podczas oględzin dokumentów zauważyłem, że dowód ma odcięty kawałek u dołu (jakieś 5-6cm) w formie jakiegoś "kuponu" ponieważ odcięcie biegnie przy przerywanej linii, na wysokości hologramu (hologram przecięty mniej - więcej w połowie). Czy ktoś orientuje się w tej kwestii dokładnie, bo słyszałem już kilka spekulacji w tej sprawie, ale nikt jednoznacznie nie jest w stanie rozwikłać zagadki... Pytanie jest takie, - czy jest to jakiś poważny problem i czy wogóle da się zarejestrować takie auto w PL bez problemu? Uprzejmie proszę osoby zorientowane w tym temacie na zabranie głosu i odpowiedź na powstałe zagadnienie. Pozdrawiam,

    apacad

  6. #6

    Dołączył
    09/2009
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    2,560
    Auto
    Swift Sport '13 / S-Cross '13 / PCX '14

    Domyślnie

    apacad generalnie najlepiej to udaj się do urzędu komunikacji i dopytaj.
    btw w profilu masz wpisane Clio IV, które jeszcze nie zadebiutowało nawet :P

  7. #7
    redaktor autoGALERII Awatar Dj Brabus
    Dołączył
    09/2005
    Skąd
    Kraków
    Posty
    29,632
    Auto
    2009 Citroen C5 Tourer 2.0 HDi 136

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez apacad Zobacz posta
    dowód ma odcięty kawałek u dołu (jakieś 5-6cm) w formie jakiegoś "kuponu" ponieważ odcięcie biegnie przy przerywanej linii
    Auto skasowane, bez prawa rejestracji we Francji. Nie wiem jednak jak jest z rejestracją w Polsce.

  8. #8
    Awatar dżony
    Dołączył
    07/2007
    Skąd
    Zawichoście
    Posty
    3,386

    Domyślnie

    Z tego co się widzi na ulicach i allegro to chyba nie ma z tym problemu(niestety).

  9. #9

    Dołączył
    08/2011
    Skąd
    lubaczow
    Posty
    1
    Auto
    passat

    Domyślnie francja

    I co wyszło z tym dowodem

    ----- Poprzedni post napisany 19-08-2011 o 14:42 -----

    Bzdury Przy zmianie właściciela można odciąc dół dowodu

  10. #10

    Dołączył
    04/2013
    Skąd
    Makowisko
    Posty
    1
    Auto
    Espace

    Domyślnie

    Witam!
    Mam ten sam problem czyli dowód z Fr bez dolnej części i w wydziale komunikacji Jarosław poinformowano mnie, że bez tej części odciętej nie zarejestruję samochodu. Dodam, że auto kupowałem bezpośrednio od właściciela i on przy mnie odcinał ten kupon tłumacząc, że jest to prawidłowa procedura i ta część jest mu niezbędna do wyrejestrowania samochodu. Proszę o pomoc w mojej sprawie. Co muszę teraz zrobić? Czy w innych wydziałach komunikacji też ktoś miał taki problem?

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •