Komentarze na forum
Ostatnie nowości Subskrybuj kanały RSS

Opel Astra IV od 58 500 zł - Ceny i wyposażenie

2009-12-04 17:38:00 | Robert Jarząbek

Najnowszy kompakt marki z Rüsselsheim wkracza na rynek. Znane są już ceny nowego Opla Astry oraz elementy wyposażenia poszczególnych wersji samochodu. Przekonajmy się zatem, co może zaoferować swoim klientom najświeższy konkurent szóstej generacji VW Golfa.

Nowa Astra dostępna będzie z ośmioma silnikami - czterema benzynowymi i z taką samą liczbą wysokoprężnych. Za najtańszą wersję Essentia z benzynowym motorem 1.4/100 KM i manualną, 5-biegową skrzynią przyjdzie nam zapłacić 58 500 zł. Wersja Enjoy jest droższa o 5150 zł, zaś odmiany Cosmo i Sport to wydatek rzędu 68 450 zł. Ceny pięciobiegowej wersji 1.6/115 KM zaczynają się od 61 500 zł (Essentia), Enjoy kosztuje 66 650 zł, a Cosmo i Sport - 71 450 zł. W przypadku tego motoru istnieje możliwość zamówienia 6-biegowej skrzyni automatycznej za 5000 zł.

Kolejnym silnikiem w gamie nowej Astry jest benzynowy 1.4 Turbo, osiągający moc 140 KM i wyposażony w 6-biegową skrzynię manualną. Ceny to: 66 500 zł - Essentia, 71 650 zł - Enjoy, 76 450 zł - Cosmo/Sport. Na końcu palety "benzyniaków" widnieje najmocniejszy, turbodoładowany 1.6/180 KM. Seryjnie posiada on 6-biegowego "manuala", ale istnieje możliwość doposażenia go w - również 6-biegowy - "automat". Ów silnik nie jest dostępny w wersji Essentia; za Enjoy zapłacimy 76 650 zł, a za Cosmo oraz Sport - 81 450 zł.

Najmniejszą wysokoprężną jednostką jest 1.3/95 KM, mający spalać 4,2 l/100 km. Silnik ten dostępny jest wyłącznie z manualną, 5-biegową skrzynią. Ceny zaczynają się od 67 700 zł za wersję Essentia; Enjoy kosztuje 72 850 zł, a Cosmo oraz Sport - 77 650 zł. Kolejny, 1,7-litrowy silnik osiąga moc 110 KM. Astra wyposażona weń kosztuje odpowiednio: 71 500 zł (Essentia), 76 650 zł (Enjoy) i 81 450 zł (Cosmo oraz Sport). Jednostka ta współpracuje z 6-biegową skrzynią manualną.

Ostatnie dwa silniki wysokoprężne niedostępne są w najtańszej wersji Essentia. Pierwszym z nich jest 1.7/125 KM sprzężony z 6-biegowym "manualem". Cena wersji Enjoy z tym silnikiem to 80 650 zł; Cosmo i Sport kosztują 85 450 zł. Najmocniejszym dieslem w gamie nowej Astry jest motor 2.0/160 KM, wyposażony seryjnie w przekładnię manualną o sześciu biegach (w opcji 6-biegowy "automat" - 5000 zł). Za wersję Enjoy zapłacimy 86 650 zł, a za Cosmo/Sport - 91 450 zł.

Wyposażenie wersji Essentia obejmuje: ESP Plus, ABS, przednie i boczne poduszki powietrzne, elektryczne szyby z przodu, elektryczne i podgrzewane lusterka boczne oraz 16-calowe stalowe felgi. Odmiana Enjoy oferuje dodatkowo manualną klimatyzację, kurtyny powietrzne, radio CD 300 z trójfunkcyjnym wyświetlaczem, aktywne zagłówki z przodu oraz szerszy wybór tapicerek. W Cosmo dostaniemy dwustrefową, elektroniczną klimatyzację, 17-calowe alufelgi, radio CD 400 z wyświetlaczem graficznym, komputer pokładowy, tempomat, elektryczny hamulec postojowy oraz skórzaną kierownicę. Wersja Sport różni się od Cosmo innym wzorem 17-calowych alufelg, perforowaną skórą na kierownicy oraz przyciemnionymi kloszami przednich reflektorów.

Jak widać, atutów Astrze nie brakuje. Czas pokaże, czy okaże się hitem w swojej klasie.



Komentarze w temacie 2010 Opel Astra na naszym forum.

Zobacz powiązane newsy:

Opel Astra IV - Pierwsze zdjęcia i fakty
Opel Astra IV - Pierwsze zdjęcia i fakty
Opel Astra IV - Pierwsza wizja wg autoGALERIA.pl
Opel Astra IV - Pierwsza wizja wg autoGALERIA.pl
Opel Astra ecoFLEX i Ampera na salonie we Frankfurcie
Opel Astra ecoFLEX i Ampera na salonie we Frankfurcie


Testy aut:

Coś ekstra?
Opel Astra 1.6 Twinport Enjoy

Czerwony Baron
Opel Astra 1.6 Turbo Enjoy

Król może być tylko jeden
Opel Insignia 2.0 CDTI 130 KM Edition

Kliknij, aby powiększyć

Opel Astra IV
Opel Astra IV
Opel Astra IV
Opel Astra IV
Opel Astra IV
Opel Astra IV
Opel Astra IV
Opel Astra IV
Opel Astra IV
Opel Astra IV
Opel Astra IV
Opel Astra IV
Opel Astra IV
Opel Astra IV

Subskrybuj kanały RSS | newsletter | linki | mapa strony | reklama | prawa autorskie | współpraca | regulamin serwisu | historia | info

Copyright © 2000-2014 Krzysztof Cieślak. Wszelkie prawa zastrzeżone.