Lion's Bank wprowadza ekskluzywną kartę Maserati

Lion's Bank we współpracy z Maserati Chodzeń zaprezentował pierwszą na świecie lakierowaną kartę kredytową, dostępną wyłącznie dla klientów tej włoskiej marki. Podczas prezentacji, która miała miejsce w warszawskim hotelu Sheraton, mieliśmy okazję poznać ją z bliska.

Pod nazwą Maserati World Elite MasterCard by Lion's Bank kryje się niezwykle ciekawy przedmiot, na nowo definiujący wygląd oraz zastosowanie karty kredytowej. To, co wyróżnia ją na tle typowego "plastiku", to materiał, z którego została wykonana - metal. Zorientowaną pionowo kartę pokryto błękitnym lakierem nawiązującym swoim odcieniem do barw z palety Maserati. Co ciekawe, na froncie nie znajdziemy numeru karty - aby nie zaburzać proporcji przeniesiono go na drugą stronę, dzięki czemu przód pozostaje zdominowany przez charakterystyczny trójząb.

Zarezerwowana dla właścicieli aut Maserati (oraz serwisujących swoje maszyny w serwisie Chodzeń) karta zapewnia dostęp do licznych przywilejów oraz atrakcyjnych ofert. Jej posiadacze, poza możliwością skorzystania z programu lojalnościowego MasterCard Rewards, zyskują możliwość skorzystania z usług Priority Pass i MasterCard Privileges. Na długiej liście korzyści znajdują się także zniżki w serwisie Chodzeń oraz w sklepie Maserati Store. Lion's Bank zapewnia także najdłuższy okres bezodsetkowy dla transakcji bezgotówkowych i wypłat gotówki oraz elastyczność dnia spłaty.

Lion's Bank słynie z nowoczesnego podejścia do tematu kart. W 2013 roku jako pierwszy bank na świecie wypuścił kartę Master Key o nieregularnym kształcie. Spotkała się ona z niezwykle ciepłym przyjęciem, zyskując wiele prestiżowych nagród - takich jak Red Dot Design Award oraz Hermes Creative. Zarówno karta Maserati jak i jej poprzedniczka wytwarzane są w Stanach Zjednoczonych przez firmę Oberthur Technologies. Koszt wytworzenia oraz czas potrzebny na jej przygotowanie jest zdecydowanie dłuższy w stosunku do powszechnie używanego "plastiku", co czyni je niezwykle ekskluzywnymi przedmiotami. Pomysł na stworzenie takiej karty był zaś wynikiem rozwijanej przez Lion's Bank i Lion's House usługi Classic Car Portfolio. Umożliwia ona dywersyfikacje aktywów poprzez inwestycję w klasyczne samochody.

Podczas prezentacji poznaliśmy również plany marki Maserati na najbliższe lata. Już podczas targów we Frankfurcie poznamy produkcyjną wersję SUV-a Levante, a za dwa lata na drogi wyjedzie Alfieri. Dodatkowo włoski producent przygotował specjalną ofertę na model Ghibli z silnikiem wysokoprężnym - będzie on dostępny od 298 tysięcy złotych.

Maserati oficjalnie obecne jest w Polsce od 2013 roku. Sprzedaż aut tej marki stopniowo wzrasta - pierwszy rok działalności przyniósł 17 sprzedanych pojazdów, ubiegły zaś 37 samochodów. Najczęściej wybieranym modelem jest Ghibli.