producenci i rynek

lexus_ct_200h_2011_01.jpg

Lexus CT 200h - Ceny w Polsce od 106 900 złotych

W polskich salonach marki Lexus pojawił się pierwszy kompaktowy model tej marki z napędem hybrydowym – CT 200h. Najtańszą wersję wyposażenia Econ wyceniono na 106 900 złotych, zaś najdroższą Prestige na 169 300 złotych.

Przypomnijmy, że Lexus dzięki modelowi CT 200h wkroczył nie tylko na rynek luksusowych modeli kompaktowych, ale przede wszystkim debiutuje w tym segmencie z samochodem hybrydowym. Pod jego maską znalazł się 1,8-litrowy motor benzynowy o mocy 99 KM, który współpracuje z jednostką elektryczną o mocy 82 KM – wspólnie generują 136 KM. Napęd na przednie koła przenoszony jest za pośrednictwem bezstopniowej przekładni automatycznej E-CVT. Lexus CT200h od 0 do 100 km/h przyspiesza w czasie 10,3 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 180 km/h. Jednak co najważniejsze, średnie zużycie paliwa wynosi 3,8 l/100 km, a auto zdolne jest podróżować na samym silniku elektrycznym do prędkości 45 km/h.

Nowy Lexus CT 200h debiutuje w pięciu odmianach wyposażenia. W standardzie bazowej Econ, kosztującej 106 900 złotych, znajdziemy m.in. wszystkie szyby elektrycznie sterowane, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka, dwustrefową klimatyzację, skórzaną kierownicę, system audio CD z 6 głośnikami, 15-calowe alufelgi oraz oczywiście absolutny komplet systemów bezpieczeństwa.

Bogatsza wersja Classic – za 119 800 zł – proponuje ponadto podgrzewane fotele, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, przednie lampy przeciwmgielne oraz obręcze z lekkich stopów w rozmiarze 16 cali. Za odmianę Elegance trzeba zapłacić 131 000 złotych. Będzie nas kusić m.in. systemem Inteligentnego Kluczyka, czujnikiem deszczu, 17-calowymi felgami aluminiowymi, przyciemnianymi szybami oraz światłami mijania LED ze spryskiwaczami.

Lexus CT 200h Comfort to wydatek 145 100 złotych. Na liście bogatego wyposażenia standardowego znalazły się m.in. tempomat, wsteczne lusterko fotochromatyczne wraz z 3,3-calową kamerą cofania oraz skórzana tapicerka. Na szczycie cennika stanęła wersja Prestige wyceniona na 169 300 złotych. Na pewno znajdziemy tu m.in. elektrycznie sterowany fotel kierowcy, system audio Mark Levinson z nawigacją, zmieniarką DVD, 13 głośnikami oraz 7-calowym ekranem, który będzie pokazywał także obraz z kamery cofania, system sterowania Remote Touch, a także elektrochromatyczne lusterka boczne z funkcją składania.

Oczywiście poszczególne odmiany wyposażenia można wzbogacić o opcje, wśród których znajdziemy m.in. szyberdach (3630 zł), Pakiet Comfort z tempomatem i kamerą cofania w lusterku wstecznym (4370 zł), Pakiet Technology z Inteligentnym Kluczykiem i czujnikiem deszczu (2750 zł), Pakiet Dynamic z 17-calowymi alufelgami i przyciemnianymi szybami z tyłu (4380 zł) czy wreszcie lakier metalizowany, mika bądź perłowy (3000 zł).

Tu polecamy zwłaszcza Białą Perłę, Brązowy, Żółty i Niebieski, w których najnowszy Lexus CT 200h prezentuje się naprawdę dobrze. Także wnętrze będzie można indywidualizować kolorystycznie i materiałowo. Do naszej dyspozycji oddano 5 kolorów tkaniny na fotelach, 3 kolory skórzanej tapicerki oraz 4 rodzaje wstawek w kokpicie (m.in. Brązowe drewno jesionowe, Bambus tropikalny czy Węglowy grafit).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Dyskusja na forum

  • Bochen

  • Dj Brabus

    Nic...

    ...zresztą jak zwykle w postach andrzejarokurodzenia1999... :roll:

    EOT
  • gt4

    to ja sobie wezmę Lexusa IS-F i będę przyspieszał do setki miliard razy szybciej :lol:

    ale co to ma do rzeczy? :roll:
  • andrzej19961999

    Ale stosunek jakości tak małego samochodu do ceny to horror. Nikt tego nie kupi bo ma zrypany silnik. Czy ten samochód ma jakieś zalety? bo ten silnik"elektryczny" pali tyle co 1.6 TDI w A trójce. To 100 razy bardziej wolałbym fajnego lifestylowego suva Q3. Jak dla mnie to kokpity są bardzo podobne tylko w Q3 sobie wezme z benzyną 211KM i bedzie przyspieszał do setki 2 razy szybciej niż to japońskie coś.
  • Grap!

    Muszę przyznać, że niesłusznie uznałem ten samochód za wyjątkowo brzydki. Pierwsze zdjęcia tak go zapowiadały, ale teraz mam zupełnie odmienne zdanie na jego temat. CT200h wygląda po prostu dobrze. A to, że hybryda... No cóż, takie czasy. Choć brakuje mi jakiegoś porządnego silnika w ofercie tego modelu.