Rodzinny Hyundai wjeżdża do polskiej oferty. Cennik ma szeroką rozpiętość

Nowy Hyundai Santa Fe ma ciekawy wygląd, przestronne wnętrze i zaskakujące ceny. Zobaczcie ile trzeba zapłacić za ten samochód w Polsce.

Po długim oczekiwaniu wreszcie przyszedł czas na oficjalny debiut w salonach. Hyundai Santa Fe będzie jedną z najciekawszych pozycji w ofercie tej marki. Wygląda zupełnie inaczej niż wszystkie modele marki, ma przestronne wnętrze, unikalny design kokpitu i hybrydowy napęd. Wiemy też co oferuje i ile kosztuje.

Hyundai Santa Fe 2024. Cennik ma bardzo szeroką rozpiętość

Bazową i flagową wersję dzieli dokładnie 100 000 złotych, a to jest naprawdę duża różnica. Warto więc zacząć od tego, co znajdziemy w bazowym modelu.

Wersja Smart jest naprawdę dobrze wyposażona, gdyż w standardzie dostaniemy między innymi światła LED, podgrzewanie przednich foteli, dwustrefową klimatyzację automatyczną, multimedia z ekranem 12,3 cala i 18-calowe alufelgi. Pod maską znajdzie się tutaj hybryda szeregowa z silnikiem 1.6 T-GDI, oferująca ponad 200 KM. Moc trafi na przednie koła dzięki 6-biegowej skrzyni automatycznej.

Hyundai Santa Fe 2024

Można więc śmiało powiedzieć, że bazowa wersja nie oznacza tutaj "biedy". Co więcej, początkowo będzie dostępna w promocyjnej cenie 195 900 zł.

Kliknij tutaj, aby poznać wszystkie ciekawostki na temat nowego Hyundaia Santa Fe

Półkę wyżej dostępna jest wersja Executive, którą wyceniono na 234 900 złotych. Nad nią zmieściły się jeszcze warianty Platinium i Calligraphy. Dwie topowe wersje nie tylko dostają w standardzie napęd na cztery koła, ale także 7-miejscowy układ wnętrza. Z kolei flagowy wariant dostępny jest też z kapitańskimi fotelami w zestawie 2+2+2.

Tutaj cena standardowej hybrydy to odpowiednio 267 900 złotych za wersję Platinium i 282 900 za Calligraphy. Hybryda plug-in kosztuje jeszcze więcej: za nią zapłacicie 282 900 zł (Platinium) i 299 900 złotych (Calligraphy).

Nowy Hyundai Santa Fe nie ma zbyt wiele wspólnego z poprzednikiem

W zasadzie mowa tutaj tylko o nazwie. Ten samochód jest znacznie większy (ma 4,83 metra długości), nowy design, przestronniejsze wnętrze i lepsze wyposażenie. W segmencie dużych rodzinnych SUV-ów może więc być bardzo ciekawą i konkurencyjną propozycją. Bez wątpienia będzie to także intrygujący widok na drogach.

Choć stylistyka jest dość kontrowersyjna, to kanciasta bryła powinna skutecznie opierać się starzeniu - a to także potencjalnie przełoży się na lepszą wartość rezydualną tego samochodu.

Źródło: Hyundai